نکات مهم در مورد ثبت شرکت خدماتی و پیمانکاری
نوشته شده توسط : مرجان

 

شاید برای تاسیس یک شرکت خدماتی سوالاتی در ذهنتان بیاید . به عنوان مثال سرمایه اولیه مورد نیاز چقدر است؟ چه مدارکی برای ثبت شرکت نیاز هست؟ و آیا در میان رقبا بازدهی خوبی دارد یا خیر

شرکت های خدماتی جز شرکت هایی می باشد که برای شروع کار نیاز به تحصیلات نیست و نسبت به سایر شرکت سرعت رشد بهتری دارد. قبل از هر کاری می باید شرکت خود را به ثبت برسانید . به عنوان مثال اگر در زمینه نظافتی می خواهید تاسیس کنید باید اعتماد سازی ایجاد کنید تا سفارش ها و درخواست های بیشتری به سوی شما بیاید.

شرکت های خدماتی به شرکت هایی می گویند که کارهای خدماتی مختلفی انجام می دهند به عنوان مثال می توان :

  • خدمات تعمیر و نگهداری
  • آشپزی
  • آرایشگری
  • تعمیر ماشین آلات و لوازم منزل
  • حمل و نقل
  • خدمات کشاورزی

و بسیاری دیگر را نام برد که در دنیای امروز کاهای خدماتی با سرعت رشد و پیشرفت بیشتری نسبت به سایر شغل ها روبرو هستند. شما برای مدیریت شرکت خدماتی خود به بسیاری از پارامتر ها و نرم افزار ها نیاز دارید . به عنوان مثال نرم افزار حسابداری خدماتی برای رسیدگی به امور حسابداری و مالی کارمندان و همنین شرکت.نرم افزار های حسابداری و مالی بسیاری وجود دارد و هر کدام ویژگی های بخصوصی دارند. یکسری امکانات و ویژگی ها وجود دارد که باید در هر نرم افزاری وجود داشته باشد. یکی از این موارد حفظ امنیت اطلاعات مالی شرکت و یا سازمان است و دیگری عدم ورود اشخاص به سیستم بدون اجازه مدیر. همچنین یک نرم افزار حسابداری شرکتی باید کلیه عملیات ثبت چک و فاکتورها، دادن دسترسی های مختلف به کاربران و کارمندان شرکت و همچنین سیستم محاسبه حقوق کارمندان را داشته باشد. در میان نرم افزار های حسابداری  بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی که ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برای شرکت خدماتی شما دارد نرم افزار حسابداری ویکانت می باشد. این نرم افزار ضمن یکپارچه سازی عملیات مالی شرکت شما ، باعث سرعت در امور حسابداری و همچنین دسترسی آسان در هر کجا و هر مکان می شود.

یکی از نکاتی که باید قبل از خرید نرم افزار حسابداری دقت داشته باشید بحث امنیت نرم افزار می باشد حتما توجه داشته باشید که نرم افزار حسابداری که خریداری می کنید از اممنیت بالایی برخوردار باشید و براحتی سیستم حسابداری شما هک نشود. داشتن سطح دسترسی های مختلف در ای امر کمک بسزایی خواهد کرد به اینصورت که شما به عنوان مدیر حسابداری دسترسی جداگانه ای نسبت به سایر کاربران داشته باشید و ..

به عنوان مثال اگر قصد سفارش نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارید قاعدتا آن را سرچ می کنید و سایت های مختلفی با لیست قیمت نرم افزار حسابداری مختلفی در آن صفحات مشاهده می نمایید اما نمی دانید کدام بهتر و ارزش سرمایه گذاری دارد . یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید شامل موارد زیر باشد:

1)     در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.

2)     بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید

3)     از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.

4)     امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.

5)     محاسبه و گزارش سود و زیان

6)      امکان گزارش موجودی  کالاها

7)     امکان گزارش حساب مشتریان

8)     قابلیت صدور فاکتور حرفه ای

9)     امکان استفاده از بارکدخوان

10) ارتباط با سایر نرم افزار ها و ...

11) در صورتیکه صاحب شرکت پیمانکاری هستید و برای مدیریت حساب ها و امور حسابداری با مشکل مواجهید یکی از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری است . با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه حساب های مالی حسابداری خود را مدیریت نمایید و دسترسی های مختلف برای کارمندان و مدیریت قرار دهید .  نرم افزار حسابداری شرکت پیمانکاری را حل مناسبی برای مدیریت پروژه های پیمانکاری شماست و باعث نظم در سیستم حسابداری شرکتتان خواهد شد.

12) ویژگی های مهم این نرم افزار شامل موارد زیر است :

13) مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری

14) گزارش دهی به حسابداران

15) محدود نمودن دسترسی کاربران

16) ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها

17) ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش

18) ارائه گزارشات پیشرفته

19) محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت

20) قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: